2011. május 8., vasárnap

A mentor :D!

Rég írtam ide verset, de közben egy pályázatra jelentkeztem. Nem nyertem, de oklevelet kaptam és valahol ez is egy elismerés :D. Na és közben tanulom a makrobiotikát. Nagyon tetszik és "kiélhetem" a kreatívitásomat a konyhában. Van egy nagyon aranyos hölgy akivel az interneten ismerkedtem meg. Ő segít Nekem megtanulni e tudományt. Így sikerült egy verset írni Róla, amit szertenék megosztani Mindenkivel:D!

Lengyel Judit, a mentor


Lengyel Judit a mentorom neve,
szívem a nevével van tele.
Próbál megtanítani engem,
hogy készítsem el az ételt rendben.
Úgy, hogy testnek-léleknek jó legyen,
a családom javulását, Neki köszönhetem!!!
Megtanít milyen jó a makrobiotika,
nem nehezebb, mint a matematika.

Testnek, léleknek nagyszerű,
és ez mind-mind tényszerű.
Ha a harmóniát megtaláljuk,
higgyük el, messze lesz halálunk.
Nem bonyolult a főzés és nagyon finom,
az ételek ízét megtalálni izgalom.
Igaz kicsit nehéz, kicsit rögös e tanulás,
de napról-napra nő a tudás!!!

Ott segít, ahol tud az Én Juditom,
megköszöni Neki,... nem is tudom.
De Ő nem vár ezért köszönetet,
mindig örül, hogy ha segíthetet.
De Én Neki nagyon sokat köszönhetek,
hogy elinditót egy úton, amin nem veszithetek!!!
Sok hála és köszönet, ezért Neki,
mégha, most csak "virtuálisan" a "tanitványa" öleli!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése